Ånger och reklamation

Skapa retur

Om du mot förmodan vill returnera din beställning skall vi ha besked. Vi rekommenderar alltid att du följer vår returguide så att vi kan behandla din anmodan så snabbt som möjligt.

Ånger
Reklamation

Jag har skapat ett ärende. Vad händer nu?

- Är det en reklamation?
Skicka bilder/video av felet/defekten till info@balconyliving.se och vänta på att vi svarar dig. Vi svarar inom 24 timmar på vardagar.

- Är det en ånger, och är det är ett större paket, såsom bänk, loungemöbler eller liknande?
Vi återkommer per mejl inom 24 timmar på vardagar.

- Om du ångrar ditt köp, och kan det skickas som paket
Vi rekommenderar att du använder vår returetikett när du returnerar varorna, eftersom paketet då kan spåras.



Returetiketten kostar 159 kr. Vi erbjuder endast en digital returfraktsedel som du själv skriver ut.
Observera att en ny returetikett måste skapas för varje paket som skickas tillbaka.

Du kan själv köpa returetikett, då skall du skicka paketet till:
Balcony Living ApS
C/O System Transport
Kumlehusvej 1B
4000 Roskilde
Danmark