Ånger och reklamation

Skapa retur

Om du mot förmodan vill returnera din beställning skall vi ha besked. Vi rekommenderar alltid att du följer vår returguide så att vi kan behandla din anmodan så snabbt som möjligt.

Ånger
Reklamation

Jag har skapat ett ärende. Vad händer nu?

- Är det en reklamation?
Skicka bilder/video av felet/defekten till info@balconyliving.se och vänta på att vi svarar dig. Vi svarar inom 24 timmar på vardagar.

- Är det en ånger, och är det är ett större paket, såsom bänk, loungemöbler eller liknande?
Vi återkommer per mejl inom 24 timmar på vardagar.

- Om du ångrar ditt köp, och kan det skickas som paket
Vi rekommenderar att du använder vår returetikett när du returnerar varorna, eftersom paketet då kan spåras.



Skicka ditt paket till:
Balcony Living ApS
Lunikvej 2A
2670 Greve
Danmark